Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. ( Despre Cookies )

a fost adăugat în coș

    

   

 

 

  •  Email de confirmare: dupa ce ai plasat comanda vei primi un email de confirmare cu produsele comandate si datele tale.

  •  Contact telefonic: vei fi contactat telefonic de catre un agent comercial al firmei noatre pentru a stabili impreuna ultimele detalii legate de livrare.

  •  Modalitati de livrare: produsele comandate se livreaza utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii.

Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

Livrarile se fac atat prin curieri proprii cat si prin firme specializate de curierat.
Livrarile se fac de Luni pana Vineri intre orele 09:00 - 20:00 si Sambata intre orele 10:00 - 16:00.

Durata livrarii: Livrarea produselor se poate face intr-un interval minim de 2 ore si maxim 3 zile, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plata, termen de livrare, stocuri, preturi).

In anumite situatii produsele pot fi returnate, cu conditia integritatii acestora (lipsa zgarieturi, crapaturi, rupturi sau orice alte defecte fizice), a integritatii si prezentei tuturor ambalajelor, integritatii si prezentei tuturor accesoriilor, dar nu mai tarziu de 10 de zile lucratoare de la data primirii produselor prin curieri proprii sau prin firme specializate de curierat.

Costul transportului: Produsele afisate pe site-ul nostru nu contin taxa de transport. Pentru unele produse in functie de cantitate, termen de livrare, greutate, distanta, putem oferi transport gratuit.

*Costul transportului este gratuit in localitatile cu agentii NemoExpress (VEZI LISTA) daca totalul comenzii depaseste 250 RON, iar daca greutatea coletului depaseste 50 de kilograme, se va percepe o taxa suplimentara de 0.7 RON pe kilogram suplimentar.

*Daca destinatia coletului este o localitate cu kilometrii suplimentari, contravaloarea kilometrii suplimentari va fi suportata de client (CALCULEAZA TRANSPORT)

Atenție! La primirea coletului verificați starea produsului! Dacă observați deteriorarea acestuia, documentați acest eveniment prin proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat (curierul).